0 items - 0

Loading..

Garantie en retour

Heb ik garantie?

Voor alle producten geldt de fabrieksgarantie. De garantie geldt echter niet wanneer er sprake is van nagelaten verzorging, opzettelijke beschadiging en/of onoplettendheid of aanpassingen aan het product. Wij adviseren de bestelling altijd bij aflevering te controleren op eventuele schade tijdens het transport. Indien onverhoopt schade ontstaan is tijdens het transport, meld dit dan op de transportbon en direct bij Artiplant.

Op alle geleverde planten geeft Artiplant een versheidsgarantie van 72 uur. Deze garantie vervalt als de bezorging van de planten vertraging heeft opgelopen doordat deze door de koper niet in ontvangst zijn genomen, of indien de koper de verzorgingsadviezen niet in acht heeft genomen.

Kan ik planten en bloempotten retourneren?

Artiplant levert alleen aan bedrijven, derhalve zijn zakelijke opdrachten en transacties zijn uitgesloten van het retourrecht.

Onze planten leveren wij direct vanuit de kwekerij. Zodra ze zijn afgeleverd, kunnen planten mogelijk onderweg of op kantoor reeds bacteriƫn hebben opgelopen. Vanwege fytosanitaire regelgeving mogen wij dan ook de planten niet meer terug plaatsen in de kwekerij.